Ens encanten les sessions de psico!
No parem de saltar, córrer i posar en pràctica la nostra agilitat!























Escola Daina-Isard
Les Estrelles per fi hem començat piscina! Teníem moltes ganes 🙂
Aquest trimestre les Estrelles realitzarem algunes sessions de piscina a les hores de psicomotricitat. Una activitat molt enriquidora que ens permet adquirir autonomia, hàbits i gaudir del medi aquàtic. Les sessions són dinàmiques, amb materials diversos i amb professionals que ens ajuden a desenvolupar-nos amb més seguretat dins i fora de l’aigua.
Aquí teniu un petit recull de la primera sessió de les Estrelles. Ens ho hem passat pipa!
Aquesta setmana els, Sols, les Estrelles i les Llunes ja hem començat la Psico! Hem pujat al gimnàs de psico, que és mot gran i té mooolt material amb el qual jugar i experimentar; espatlleres, matalassos, piscines de boles, túnels, pilotes… Hem pogut jugar, córrer i saltar i a més a més hem conegut als Gegants del Daina que viuen a la Roca mare que està al costat del gimnàs de Psico.
Ens ho hem passat superbé i estem molt contents i contentes!
Aquesta setmana a psicomotricitat hem treballat diferents tipus de desplaçament, equilibris i la tombarella!
A les Llunes els encanta fer psico i esperen amb ganes el dia que ens toca. Sempre comencem la sessió amb algun tipus de joc: el pica-culs, l’aranya peluda, el pica-paret … Després duem a terme la part de l’acció i acabem normalment amb una estona de relaxació o massatge. A la tornada a l’aula els deixem que plasmin de manera representativa (a la pissarra “Vileda”, amb plastilina, amb un dibuix) quina ha estat la part de la sessió que més els ha agradat!